2015年1月21日 星期三

飲水飲到窮

每次我去買Sparkling Water的時候,我的朋友都會譏笑一下:「你每月花好多錢買水喎!」
鬼叫我好鍾意飲Sparkling的飲品咩,但為了戒汽水、Soda Water、有糖份的飲品,現在只飲Sparkling Water同茶,正如我同事咁講,搞到買水都買到窮!而且Sparkling Water經常加價,同埋「標高價」,以前好鍾意飲Perrier,一支細玻璃支裝在十蚊以下,現在已經要十幾近二十蚊,而大支膠樽裝,在7-11賣$16左右,其他的品牌在Taste、City'super都要十幾蚊一支,如果日日飲一支,每個月開支至少$480 ($16 x 30日的份量),都幾重皮架。

好彩759有入S.Pellegrino六支裝,良心價$42/Pack,幫我慳唔少,也是近來最常飲的牌子。其實City'super、Three Sixty等有入一款意大利的Sparkling Water,約350ml支裝賣八蚊左右,但是一打開氣泡太多,次次都會「瀉」出來,超唔方便,飲過還是買回S.Pellegrino了。真心希望多些人鍾意飲氣泡水,令它變得大眾化,最終令到價錢回落……

沒有留言: