2011年11月3日 星期四

昨晚(?)發了一個詭異的夢

今次的夢境太鮮明,也太有故事性,所以記錄下去。故事發生在佐敦的一列舊唐樓中,事緣要去某陰沈的唐樓4樓找一間店鋪,夢醒後回想,覺得這唐樓應該是不存在的。

好了,一開始是遇上同行,他們要去4樓的店鋪A工作,我驚訝地說:「唔係笠咗咩,我之前上過去搵極都搵唔到喎。」

A(女):「唔係嘛,我地上星期先去過。」(面露驚青的表情)

P(男):「嘩,咁邪?會唔會鬼合眼?」心想:唔係掛...

說說四樓的格局,是7-80年代舊唐樓的模式,分成左右兩排,中間有兩條短走廊,走廊兩端設有玻璃窗的厚甸木門,地面是呈灰色的舊瓷磚,牆身的漆由已變灰黑,甚至有剝落的跡象,燈光亦非常昏暗,彌漫著陰沈的氣氛。

然後A說他們每次都會搭小巴在大街落車才上去,感覺比較光明。

不久,A他們下來,神色慌張,臉色青白。哭著說:「搵唔到!搵極都搵唔到!」P也神色凝重:「我們上樓前還打過電話去店家確認,但...」

我本身就覺得無左一間就算,使乜搞到咁慘又咁詭秘,成件事好無聊。但係覺得「情節」未完,唯有順應夢境進入「第二章」。

突然來了一個meeting room,多了A的同事B


-- 發送自我的 iPhone

沒有留言: