2011年11月23日 星期三

Melvita真係…唔多掂

途徑K11,看到標榜有機的美容品牌Melvita,想去一試。試所謂的聲稱有再生補水功能的Mask,乾到痕,個店員仲要盲咗話隻手即時補左水,有病!而且解釋極佢都唔明,只係不斷重複成份,好,我當你有,但都好少囉!之後又加句:「咁ok啦」,喂,唔啱都要我買吖?勞氣!真正的有機的產品係好補水、好滋潤的,因唔會慳材料用心做的!

店未夠班,店員又唔夠用心,我wonder這個場還有多少個這種趕客店!難怪,K11一直做唔起啦!要標榜藝術文化和服務,嚴選店舖為上策。

(PS講明隻手勁乾都唔畀Cream我搽,你態度差,好嘢!但我都唔用貴寶號的東西,我寧願乾住回公司,先搽Cream!)


-- 發送自我的 iPhone

沒有留言: