2014年2月12日 星期三

Lego Movie Batman帶來笑點驚喜

新年接近未聲,終於「畀」番啲大片上映,套套戲我都好想睇,真係好鬼忙 :P

其中一套睇左的是Lego Movie,故事與《功夫熊貓》有點相似,都係講一個平庸的「人」成為預言中的救世主,與一班創意無限、有能力的建築大師進行大冒險,對抗最大的Boss(電影波士叫做操控王,Well,語帶雙關,哈哈哈!)。故事肯定係大團員結局,但結末有驚喜,富溫情,值得買票入場看。我覺得這故事表面是給小朋友看的救世主卡通片,卻是一部屬於大人的集體回憶,也是一部富教育意義的合家歡電影,尤其適合一班怪獸家長看,學習嘗試由孩子的角度出發。

套戲的3D和拍攝技術水準高,對白精境搞笑,每個角色鮮明突出,更估唔到Batman係笑點所在,他的對白同首介紹身世的歌都好搞笑,片末出字幕時聽埋首歌(完整版)先走,笑爆肚!而長老同主角都好正!

配樂亦做得不錯,主題曲《Everything is awesome》旋律簡單,未完場已洗晒腦,不斷係腦中Loop…Loop…Loop… 我儲硬這隻Soundtrack了!今次電影精品很吸引,在Bricktime有得抽一套16款的電影版人仔,每個$25,主要以新角色為主,例如主角Emmet、小野貓、President Business等,我抽了幾個,但仍未抽到Emmet,好可惜!上星期日我仲係hmv發現其他電影兒童讀本(大本的有野送)、電影角色主題Lego手錶和其他相關精品,不過未入Soundtrack,希望快點有啦!

The LEGO Movie : Official Main Trailer
(http://thelegomovie.warnerbros.com/characters.php)

沒有留言: