2012年11月6日 星期二

急急急

今天去做超聲波的檢查,第一個條件竟然是要「夠水」!

在Reception位女士問我:「你急唔急?」

「唔急。」

「要好急先做得,你等到好急再叫我啦。」

好彩請左假,時間唔急,唯有在場同班阿伯、阿嬸一齊睇《肥婆奶奶扭計媳》大結局,呢套陳年舊貨,劇情係老土啲,向海嵐係醜啲,但係個故事寫得合理過依家的劇本好多,江華真的演得很好!

睇完好急,終於可以做檢查。姑娘第一件事是用儀器去檢查我夠唔夠「水」,醫生一入來都係檢查這件事,我還是第一次知道要夠「水」才可以做超聲波。

但不斷用儀器按下腹,只會加重尿意,超想去廁所,我超怕會當場失禁,立刻大力按手分散注意,捱過了檢查立刻去「放水」!





沒有留言: