2012年8月18日 星期六

要等多久才能踏足銅鑼灣新商場呢?


新商場開幕,我也「趁墟」去逛逛,但有支氣管炎的我「瀨嘢」了。

一進入商場,氣管勁過天文台,即時反映在場「空氣污染指數」,開始扯哮、咳嗽,上到誠品還在咳,周邊的人以為我有肺癆咁,你說,多尷尬呢?雖然誠品完成裝修,阿原的位置的空氣比較好,但感覺到整幢的懸浮粒子、塵埃和致敏原實在太多了,我怕氣管炎真的會發作,最後拿拿臨離開,書一頁都睇唔到,前後不夠5分鐘。嘥鬼晒啲時間!

同朋友講開,佢話:「新裝修係咁啦,大塵嘛,早就叫你一個月後去啦!」鬼知咁嚴重咩!之前新蒲崗mikiki soft opening 時,有1/3部分還在裝修,但場內好乾淨,電梯無塞塵,玻璃又清潔,最重要是空氣流通,我逗留了半小時看大電視乘涼,一次都無咳過。點會知道這個銅鑼灣新場大十幾倍,投資大,排面勁,甚至講到自己好巴閉,卻是污糟的呢?當我看見塞塵的電梯、有漬的玻璃窗,只能驚嘆這新場,怎麼連掃都懂得打好呢?唔夠人,就請人啦!!!唔好「趕絕」我們這些想行街卻氣管有問題的病患者!!

PS. 唉,等待裝修完成後一個月,空氣流暢一點再逛過。


沒有留言: