2012年12月26日 星期三

兩蚊的鬧劇

今天搭隧巴回家時,發生了一段小插曲。

有一對老夫婦上車,阿伯的無帶八達通,要改用零錢,司機跟他們說:「八達通兩蚊,入錢要四個七。」阿伯持續爭辯應付兩元,但司機堅持是四元七毫,拿出「公司規定」的皇牌,但爭辯愈來愈激烈,開始有火藥味。

司:「阿伯,你唔好行行下側側博唔畀錢。」

伯:「我邊有!?我咪拿緊錢出來。但明明你兩蚊,點解我要畀四個七?」

司:「我都係按章辦事!八達通兩蚊,入錢要四個七!」

佰:「好,你收聲,唔晒講嘢!你唔好再講嘢!」

一講到「唔好講野」,便知是港人想投訴的徵兆。繼續你一言我一語,阿婆頂唔順個司機,好巴辣、好大聲、好橫蠻地說:「你唔好再講嘢啦!(重複好多次) ……你以為你係乜,你只係司機呢架 (我估佢想講自己你客,大晒!)」 之後阿伯抄了司機名,又真係去投訴,司機也一嘴臉不在乎的,叫阿伯唔好抄錯,隨便投訴,因為真係無嘢可以投訴,除了他認為司機「態度很差。」

我只是覺得司機純粹是辣韾火頭炆了起來,反而覺得阿婆更不值得幫,一句你只係司機來的,活了這麼久連尊重也不懂,坐下後更立壞心祥叫阿伯小心司機會特地轉彎坐得不穩,你畀錢不等於是至高無尚,這種持老賣老,當人奴隸的心態,真的不要得!(阿佰還好啦)

而且司機只是按章子辦事,要怪的也不是司機(可能怪佢唔識做,唔識醒定定畀「放」佢入兩蚊),他只是打工仔來的!要怪的是賺到笑仲要去加價的九巴,要怪的是定下「八達通兩蚊,入錢要四個七」的借漏洞去貪的九巴(和一大堆同意這件事的笨蛋),即使無八達通,簡單地顯示個人長者咭便可作歲數肯定了!

你鬧我罵,谷了一肚氣;九巴開心,賺多兩個七!

沒有留言: